Tacksamhet vecka 16

 Än en gång var det dags för tacksamhetsmåndag. För den gångna veckan var jag tacksam för:
 
  • att jag nästan är klar med frukostkokboken (har lite redigering och rätta till bilder kvar)
  • mina frukostkakor ( från kokboken)
  • det är mycket bar mark, (men fortfarande mycket snö kvar)
  • har fått förlängt 4 månader till på jobbet
  • att man kan ge ut böcker själv
  • att jag frostat av frysen och rensat i kylen
  • att kunna dricka kallt vatten
  • gå på promenader
  • fotografering
 
Här finns fler tacksamheter hos Eva.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Förlängt på jobbet och egen kokbok :) Grattis och grattis! Att kunna dricka kallt vatten - ja, verkligen! Tack för att du är med och delar!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

2 Ake:

Den här inlägget missade jag... men jag hade en förklaring... Fint du listat och fotografering ett extra pluss förstås :)

Kommentera här: