Januari 2018

 Hittade denna lista hos Celine, men jag har minskat ner den lite. Än om det har gått några dagar in på februari så gör jag denna lista för januari.
 
Betyg på månaden? 2/5 det har varit kallt och inget speciellt har hänt under januari, bara småsaker.
Månadens längtan? Att gå till jobbet, jag trivs jättebra där jag är, av många olika orsaker.
Månadens uppfyllda mål? Hade inga mål för januari
 
 
Månadens känsla? Förhoppning, jag hoppades på att killen jag är intresserad av ska ta det första steget.
Månadens inköp? En soffa på second hand.
Hur summerar du januari? En vanlig januari månad, då inget händer, men med mycket kyla.
Blev januari som du tänkt dig? Nej, det kunde ha blivit bättre
Vad ser du fram emot i februari? Ljusare dagar
 
 
 
Månadens favorithändelse? Min födelsedag med vänner..
Favoritbok denna månad? Gatukatten Bob av James Bowen
Månadens låt? Famous med Skillet. En rockig partylåt
Månadens projekt? Inget än på gång
Favoritkläder denna månad? Mina myspys kläder när jag är hemma.
Vad har gjort dig glad denna månad? Att gå till jobbet eftersom jag trivs så bra där.
 
 Ha en bra dag och helg.
Ta vara på er
Marina

Kommentera här: