Lite allt möjligt

Vet ni, idag är det bara -2 grader ute. I början av veckan var det mellan -23 och- 27 grader. Det svänger rejält i temperaturen denna månad. Eller rättare sagt hela vintern har varit varierande väder.
Dagen började med städning och sen ett blogg inlägg. Eftersom bloggen är så ny måste jag få in hel del bra inlägg på bloggen. När jag tittade ut genom fönstret såg jag att solen lyste och jag blev bara tvungen att gå ut en sväng. Jag gick till MM och köpte lite onyttig färdigmat, som chicken nuggets och vegetariska vårrullar, för 10 kr st samt condenserad mjölk, för 15 kr. Det var billigt. Det är bra när man har lite pengar som jag har just nu.
 
 
 
Nu sitter jag och kollar in olika bloggar för att få lite inspiration till inlägg.
Ska strax gå och ta mig ett varmt bad och sen fortsätta med städningen. Sen blir det Mello igen.
 
Kram och ha en bra lördag.
Marina
 
 

Kommentera här: