Vad kan du förvänta dig mer av min blogg

Eftersom bloggen är ganska ny så tänker jag ta  upp lite saker som jag vet att jag kommer att skriva om. Det har hittills inte blivit så bra och informativt som jag skulle vilja. Målet med min blogg är att lära er något och komma med uppmuntran och annat bra för er. Men det kommer bättre och innehållsrika inlägg allt eftersom. Så håll till godo.
Här är några exempel på vad jag har tänkt skriva om:
  • miljörelaterade inlägg
  • att vara sig själv, den man egentligen är
  • vad är meningen med livet
  • vad jag gör som volontär
  • vad vi gör i Internationella gruppen
  • om kroppsspråket när man är intresserad av någon
  • mer jobbrelaterat
  • bloggrelaterat
  • mer om mig själv
  • personligt om mig själv Psykisk ohälsa ??? här vet jag inte själv vad det är för något men något står inte rätt till med mig. Håller på att skriva det på ett bra sätt men vet inte hur jag ska skriva det. Håll ut så får ni reda på vad det handlar om
Så det kommer att bli lite mer läsvärt om ett litet tag
 

Och självklart en massa naturbilder.
 
Ha en bra fortsatt helg och ta hand om varandra.
Kram Marina
 
 
 

Kommentera här: