Tacksamhet för vecka 11

 Än en gång är det dags att skriva upp vad jag har varit tacksam för från den gångna veckan. Här hos Eva Trillian finns det fler tacksamheter.
 
 
Tacksam för
  • att det blev ganska tyst inom i en halv dag. Det var så skönt.
  • plåster
  • handkräm för mina torra händer
  • buss
  • ny väska då remmen på min gamla gick av
  • boken "idag är guds dag"
  • promenader
  • solnedgångar
  • att jag har kommit igång med min hälsoblogg, men bara några inlägg (10) och även mat och bakblogg, också den har bara några inlägg (7)
  • simning och bastu som ingår varje vecka
 
 
 
 Ha en bra dag
Kram Marina

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Vackra rader - men bilden tar andan ur mig. Varm. Ljus. Vacker :)
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

2 Marie i Skrifvarstugan:

Wow...vilken vacker solnedgång ! Gillar verkligen din lista ockå.
Önskar dig en ny fin vecka !

3 Ake:

Nickar instämmande i dina rader. Handkräm har faktiskt jag måste nyttjat med... blir mycket torr så här på våren och för att inte säga på norrskensfotografering... då far lillfingrarna allt lite illa... Solnedgångar missar jag lite där jag bor, däremot soluppgångar får jag ta del av... Ska studera in din hälsoblogg:)

Kommentera här: