Tacksamhet för vecka 13

Ja då var det måndag igen och dags för att summera den gångna veckan vad jag varit tacksam för. Här finns det fler tacksamheter hos Eva Trillian.
 
Jag var tacksam för:
  • friluftsdag med jobbet
  • Gråsjälören
  • Sol som värmer
  • sparkåkande ( till gråsjälören)
  • bjuden på mat
  • goda samtal
  • förbön
  • södra hamn
  • dadlar
  • lite bar mark
  • plusgrader
  • kokböcker
  • internet då man hittar många svar på det man vill veta
  • promenader
  • solnedgångar
  • en extra dag ledig
 
Luleåskylt på isen
 
Isvägen från södra hamn
 
En sparkering på isen där man får låna en spark.
 
 
 

Kommentarer:

1 Marie i skrifvarstugan:

Ännu en fin och trevlig vecka som passerat. Och jag gillar verkligen också dina bilder. Tänk bara att ha en sparkering att ta till om man behöver en spark. Toppen !
Önskar dig en fin avslutning på Påsken ! :-)

2 Eva Trillian:

Vårvintriga bilder :) Den där raden med sparkar blir man ju glad av!
Gråsjälören var jag ju tvungen att Googla ;) Inte en dag utan att man lär sig något nytt!
Önskar dig en fin annandag påsk och en god fortsättning på veckan!

3 Karin:

Vilka fina bilder! Härligt att åka skridsko utomhus mitt i stan. Det har jag inte gjort sen barn.
Sol som värmer och goda samtal är extra plus.
Kramar karin

Kommentera här: