Tacksamhet vecka 17

 Oj  vad sent jag skrev detta inlägg. Hade glömt bort det totalt. Hade även mycket att göra. Men nu kommer det ut igen, vad jag var tacksam över för den gångna veckan. Det blev inte så mycket som jag var tacksam över denna gången, men, men.
 
 
Denna vecka har jag varit tacksam för:
  • provat på nya arbetsuppgifter
  • vårmarknad på jobbet med många besökare
  • tacos
  • första cyklingen för i år
  • mycket bar mark
  • vårkänslor
  • billig shopping på jobbet
Här finns fler tacksamheter hos Eva.
 
 

 

Kommentarer:

1 Ake:

Se trevligt att du fann dina ljusglimtar och delade med dig av dem :) Jag kollade in min cykel i alla fall och det var meningen en tur... Vad trevligt med många besökare, jag nickar med i den lista också... Vårkönslor jaaaaaa :)

2 Eva Trillian:

Kanske känns det sent för inlägget i den egna bloggen - men länken för att dela (InLinkz) är öppen till söndag eftermiddag :)
Din lista andas vår och arbetsglädje. Låter spännande med nya arbetsuppgifter!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan och en fin helg!

3 Anonym:

Glad och fin lista. Härligt att ta fram cykeln. Må så gott!

4 Mia Ahlstrand:

Inte meningen att vara anonym...

Kommentera här: