tacksamhet vecka 20

 
 
Det var några veckor sen jag var med i tacksamhetslistan, men här kommer den igen. Fler tacksamheter finns hos Eva.
 
Jag var tacksam för
 
  • att jag har tid till att stanna till vid en badstrand och sitta och vila på min cykeltur till jobbet, (kan tilläggas att det tar 40 min att cykla till jobbet och en hel del uppförsbackar efter badstranden)
  • att jag kan ta det lugnt hem och sitta på samma ställe ett tag innan jag cyklar hem
  • att känna sommarvärmen
  • att det inte är någon is kvar på vattnet och att all snö är borta
  • spegelblankt vatten på morgonen till jobbet
  • resa till Fairtradebutik i Gunnarsbyn med Internationella Gruppen
  • kycklingsallad
  • grönskande träd
  • sett årets första blommor som jag inte vet vad de heter ( de gula längst ner)
  • 7 sorters tårtor

 

 

Vårens första blommor, men vet inte vad de heter.

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Vilken fantastiskt blank vattenyta i första bilden :)
Cykla till jobbet låter härligt - trots uppförsbackarna ;)
Har ingen aning om vad blommorna heter - men fina är de :) som små solar!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

2 Celine:

Att våren är här är ju helt underbart <3

Kommentera här: