Tacksamhet

 Idag är det dags att berätta om min tacksamhet för den gångna veckan. För visst har vi något att vara tacksamma för under veckorna. Det var ett tag sen jag skrev om tacksamhet men nu är jag igång igen.
Här hittar du fler tacksamheter hos Eva Trillian
 
Min tacksamhetslista:
 
  • För mitt egna hemmaspa som jag gjorde, det var så skönt med varmt bad med tända ljus och doftljus, skrubbade kroppen och ansiktet med socker, olja och citron, även fotbad med såpavatten. Smorde in mig med olja. Så skönt. Det ska jag göra varje helg nu.
  • bra arbetskamrater, de är guld värda
  • Marabous choklad "Oreo filled" 320 g mycket god, den bästa och godaste jag ätit
  • en grå tröja som jag köpt på second hand
  • möte med Internationella gruppen, trevligt att träffas igen och bra punkter på programmet
  • för att jag simmade 1000 meter trots lite förkylning. Inte så bra när man är förkyld, men men.
  • myspyskvällar liggandes i soffan med myspyskläder och en bok
  • har varma kläder nu när det har varit upp till -25 grader ute
  • för att det har blivit ljusare och längre dagar

 

Ha det bra

Kram Marina

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Fastnade, såklart, vid -25 :) Vi hade -15 idag, det kallaste på hela säsongen, och jag tyckte det räckte :)
Gillar verkligen idén med hemmaspa - den kanske jag snor ;)
Fin lista. Kul att du är med och delar!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

Svar: Tack, sno du iden om spa. Det är så skönt och billigt.
Marina Nilsson

2 Ake:

Jag hade bara 23 minus på lördagen ;) Spad och olja så härligt för både huden och själen :) Bra arbetskamrater nog så viktigt, tänk vilken lång tid man spenderar med dem egentligen... Jag nickar med i hela din lista föresten :) En trevlig vecka önskar jag dig :)

Svar: Tack
Marina Nilsson

3 Karin:

Eget hemmaspa är inte dumt, Man borde ta hand om sig själv lite bättre!

Svar: Ja det var verkligen skönt. Jag ska själv börja ta lite spa dagar lite fler gånger.
Marina Nilsson

Kommentera här: