Tacksamhetslista för v 10

Då var det dags igen för Tacksamhet. Här hittar du fler Tacksamheter hos Eva Trillian.
 
Under den gångna veckan har jag varit tacksam för
  • frukt, kvarg och nötter som mellanmål
  • fina mandala bilder med ord att måla
  • musik
  • pasta med laxsås
  • min soffa
  • varmare ute
  • kamera
  • isväg nära mig
  • att det kom människor och besökte oss i södra hamn då vi bjöd på korv, trots det snöiga vädret
  • promenader
  • varmt bad efter ute på isvägen
Förutom det tillkommer simning och bastu varje vecka.
 
 

Men jag är inte tacksam för all snö vi har. Nu vill jag att den tinar bort.
 
Kram Marina

 

 

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

"fina mandala bilder med ord att måla" - så avkopplande!
Fin lista som andas livsnjutning :) gott!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

2 Marie i Skrifvarstugan:

Härlig vecka och jag önskar dig en ny likadan bra vecka !
Visst vore det nu skönt om vintern ger vika och snön försvinner.
Idag här i Östergötland har det varit hur moddigt som helst !

3 Ake:

Åh vilken härlig tacksamhetslista! Stort avis på din isväg... jag kommer inte ut pga. all snö än. Korven på isen... finns det något godare? Antar att den var grillad också :)

Kommentera här: