April 2018

Oj vad jag är lite inne på bloggen. Jag vet inte varför det blir så lite, men skulle vilja skriva mer än vad jag gör. Men nu kommer i alla fall listan för april månad. Hittade denna lista hos Celine, men jag har minskat ner den lite.
 
Betyg på månaden? 3/5
Månadens längtan? jag längtar fortfarande efter en kille och att få börja cykla
Månadens uppfyllda mål? inget speciellt
Månadens känsla? lugnt och skönt, börjar få vårkänslor
Månadens inköp? lite smått och gott från second hand
Hur summerar du april .någorlunda bra
Blev april som du tänkt dig? både ja och nej
Vad ser du fram emot i maj? börja cykla
Månadens favorithändelse? inget speciellt
Favoritbok denna månad? Har inte läst så mycket denna månad
Månadens låt? Har inte lyssnat så mycket på musik denna månad
Månadens projekt? inget
Favoritkläder denna månad? Inget speciellt
Vad har gjort dig glad denna månad? se en viss kille på jobbet
 
Ja det var april månad, och får se vad maj har att erbjuda.
 
Ha en bra dag.
Kram Marina

Kommentera här: